انهدام باند جاعلان سند در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند جاعلان اسناد ملکی که با جعل سند، ملک‌های سایر افراد را به خریداران می‌فروختند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند جاعلان سند در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی بیان کرد: نهم مهرماه متصدی مشاور املاکی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد که شخصی با اسم مستعار امید که مدعی مالک مشاعی یک پلاک ثبتی بود، با ارائه سند جعلی، پلاک ثبتی متعلق به شخص دیگری را در بنگاهش به سایر افراد فروخته است.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهم در شهرستان ملارد شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم اصلی پرونده به همراه همدستش طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: در تحقیقات پلیسی به دست آمده، متهمان دستگیر شدند، 2 تن از اعضای باند جاعلان استان البرز هستند که به تازگی شناسایی شده‌اند و چندی پیش تعدادی از این اعضاء باند توسط پلیس البرز دستگیر شده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با تحت نظر بودن متهمان، اقدامات تکمیلی و تحقیقات تخصصی جهت دستگیری سایر همدستان متهمان کماکان در دستور کار کارآگاهان پایگاه هشتم این پلیس قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار