کلاهبردار ۱.۶۵ میلیارد تومانی در ساری دستگیر شد

ساری (پانا) - رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای 16میلیارد و 650 میلیون ریالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبردار ۱.۶۵ میلیارد تومانی در ساری دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ مسعود تقدیسی اعلام کرد که ماموران پلیس آگاهی استان در پی دریافت 5فقره پرونده با موضوع وقوع کلاهبرداری در شهر ساری، با جعل اسناد و تطمیع شهروندان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به متواری بودن کلاهبردار حرفه ای ، افزود: ماموران پلیس آگاهی مازندران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در پی هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده به 5فقره کلاهبرداری به ارزش 16میلیارد و 650میلیون ریال با جعل سند و فریب طعمه های خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی دیگر باانجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق زورگیر که با ضربات چاقو راننده مسافرکش را مجروح و خودرو و تلفن همراه وی را به سرقت برده را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام مسئول در پایان گفت: شهروندان برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری در حین معاملات ملکی قبل از هر اقدامی انجام استعلام از مبادی ذیربط مثل شهرداری و اداره ثبت اسناد و املاک را برای اطمینان از صحت و سلامت اسناد و مدارک جهت پیشگیری از کلاهبرداری را مد نظر قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار