مهدی رجب‌زاده از سرمربیگری قشقایی استعفا کرد

تهران (پانا) - سرمربی تیم قشقایی شیراز پس از شکست مقابل مس کرمان ضمن گلایه شدید از تیم داوری، به دلیل وضعیت حاکم بر تیم قشقایی از سمت خود استعفا کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مهدی رجب‌زاده از سرمربیگری قشقایی استعفا کرد

مهدی رجب‌زاده پس از شکست یک بر صفر مقابل مس کرمان در کنفرانس خبری گفت: امروز از طرف تیم مس کرمان هیچ برنامه‌ای ندیددیم. آنها به جز زدن توپ‌های بلند و دنبال کردن اتفاقات، برنامه‌ای نداشتند و روی یکی از همین ضربات هم به گل رسیدند.

وی افزود: ما فوتبال خوبی انجام دادیم و از نظر حفظ توپ و عبور از کناره‌ها بسیار خوب عمل کردیم اما در پاس آخر و ایجاد موقعیت گلزنی بعد عمل می‌کنیم و این هم طبیعی است، چون خیلی از بازیکنان ما اولین سال خود در لیگ یک را سپری می‌کند. من از تمامی بازیکنانم ممنونم.

رجب‌زاده درباره وضعیت داوری گفت: داوری امروز بسیار ضعیف بود. قبل از گلی که خوردیم، بازیکن مس روی بازیکن ما خطا کرد و همچنین در یکی از صحنه‌ها هم پنالتی واضحی برای ما گرفته نشد. دنبال بهانه نیستم ولی داور امروز سر ما را برید و بازی را با شوخی و خنده برای مس در آورد.

وی در ادامه اظهار داشت: من از زمانی که با قشقایی قرارداد بسته‌ام خیلی خالصانه کار کرده‌ام و از تیمی که سال‌های گذشته همیشه کاندیدای سقوط بود، به یک تیم گردن‌کلفت و مدعی تبدیل شده. اما شرایط سختی داریم و خود من کارهایی را در این تیم انجام می‌دهم که اصلا وظیفه سرمربی نیست! به جای اینکه تمرکز روی کار فنی بگذارم باید به خیلی مسائل دیگر را بپردازم و آنها را حل و فصل کنم. من همینجا استعفای شفاهی خود را اعلام می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار