کشف زمین‌خواری ۲۱۰ میلیارد ریالی در اردبیل

اردبیل(پانا) - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف زمین‌خواری به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال با ۶ متهم در روستای انزاب بالا شهرستان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف زمین‌خواری ۲۱۰ میلیارد ریالی در اردبیل

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای اجرای دومین مرحله طرح تشدید مبارزه با زمین‌خواری و دهمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی ملی توسط تعدادی از ساکنان روستای انزاب بالا شهرستان اردبیل و زمین‌خواری‌های صورت گرفته در این روستا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل پرونده و بررسی کارشناسی موضوع از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.
وی افزود: متراژ زمین‌خواری صورت گرفته در این روستا ۲۰۶ هکتار محاسبه شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه، بیان کرد: با همراهی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و مسؤولان و کارشناسان ادارات منابع طبیعی، راه و شهرسازی و آب منطقه‌ای اردبیل، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل اعزام و ۶۹ هکتار از اراضی این روستا که به صورت غیرقانونی توسط ۶ روستایی تصرف شده بود را رهاسازی و آزاد کردند.
حسینی با بیان اینکه ارزش پرونده زمین‌خواری کشف شده ۲۱۰ میلیارد ریال است، گفت: کل پرونده زمین‌خواری کشف شده ۲۰۶ هکتار است و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار