درخشش معلم گیلانی در جشنواره کشوری تجربیات برترِ حوزه سنجش و ارزشیابی

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد در هشتمین جشنواره کشوری تجربیات برتر حوزه سنجش، نغمه کساری گیلک از صومعه‌سرا، رتبه برگزیده کشوری را از آنِ خود کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش معلم گیلانی در جشنواره کشوری تجربیات برترِ حوزه سنجش و ارزشیابی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی، ضمن قدردانی از افتخارآفرینی معلم گیلانی در جشنواره کشوری تجربیات برترِ مدارس، خاطرنشان کرد: شناسایی و ترویج الگوها، شیوه های نوین و اثربخش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، فراهم سازی زمینه های لازم برای تبادل این تجربیات سازنده برای تمامی معلمان، دانش آموزان در زمینه یاددهی و یادگیری از اهدف اجرای این جشنواره بود.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت فراگیری و ارائه مهارت های نوین در مدارس اظهار کرد: ارزشیابی، فرآیندی نظام یافته برای جمع آوری، تحلیل و تفسیر اطلاعات است که مشخص می‌کند هدف های آموزشی مورد نظر تا چه میزان تحقق یافته است. همچنین توان معلم در انتقال مفاهیم یادگیری و اعتبارسنجی محتوا را به دنبال دارد.

شایان ذکر است تعداد کل طرح های واصله به کمیته ارزیابی استان 90 طرح بوده که تعداد 8 طرح به عنوان طرح برتر شناخته شد و در این میان نغمه کساری گیلک (دبیر مدارس استثنایی صومعه سرا) توانست با ارائه طرح بهبود ارزشیابی و یادگیری در فضای مجازی در هشتمین جشنواره تجربیات مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی (سال تحصیلی 1400-1399) به عنوان برگزیده کشوری معرفی و از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار