لزوم همکاری ارگان‌ها و ادارات در سوادآموزی با آموزش و پرورش

شهرکرد (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در نشست صمیمانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه از لزوم همکاری ارگان‌ها و ادارات در امر سوادآموزی به منزله عملکرد بهتر و داشتن همکاری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم همکاری ارگان‌ها و ادارات در سوادآموزی با آموزش و پرورش

بهمن خدادادی امروز در اداره کل آموزش و پرورش سالن جلسات شهید علی لندی میزبان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بود. خدادادی ضمن تاکید بر همکاری سایر ارگانها در امر سواد آموزی، برنامه های هفته سوادآموزی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های متعددی که در امر سوادآموزی صورت گرفته، اظهار کرد: به لطف خدا و با تلاش همکاران در مناطق طبق سرشماری هایی که صورت گرفته توانستیم نرخ بی سوادی را به حداقل برسانیم.

وی تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در امر سوادآموزی تلاش هایی قابل تقدیر صورت گرفته و امیدوارم روزی برسد که هیچ فرد بی سوادی را در جامعه نداشته باشیم.

خدادادی در ادامه درباره جذب آموزشیار توضیح داد: بسیاری از آموزش دهنده های ما هم اکنون جذب آموزش و پرورش شده اند و در مناطقی مانند اردل و کوهرنگ ما نیازمند آموزش دهنده هستیم و منتظر مجوزیم تا بتوانیم استخدام افرادی در این زمینه را داشته باشیم.

خدادادی در پایان از خبرنگاران که پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند تشکر کرد.

خبرنگار دانش آموز: سارا اشگرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار