رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد؛

اختصاص بودجه برای رفع معضل کانال عباس‌آباد شهرری

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از اختصاص بودجه قابل توجه برای رفع معضل کانال عباس‌آباد شهر ری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص بودجه برای رفع معضل کانال عباس‌آباد شهرری

محمد آخوندی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به تذکر عضو هیات رئیسه شورا در خصوص کانال عباس آباد شهرری که زمینه‌ساز مشکل بسیاری برای ساکنان منطقه شده است، گفت: در بازدیدی که از منطقه 20 در طرح رصد داشتیم، شاهد مشکلات عدیده‌ای در کانال عباس‌آباد بودیم. بر اساس ضرورت امر با هماهنگی شهرداری مبلغ قابل توجهی در اصلاحیه بودجه 1400 به این موضوع اختصاص داده شد تا همکاران منطقه کار را برای رفع مشکل و معضلات این کانال آغاز کنند.

وی تاکید کرد: شناسایی مشکلات و انجام اقدامات پیشگیرانه از نتایج بازدیدها و بررسی‌های میدانی است. همین رویکرد باعث شده تا بسیاری ار مشکلات شناسایی و تعیین تکلیف شوند. امیدواریم شهرداری در خصوص رفع این مشکل سرعت عمل داشته و ما شاهد نتیجه بخشی عملکرد در این حوزه در آینده نزدیک باشیم.

حل معضل فاضلاب محله عباس‌آباد را به فردا موکول نکنید

همچنین ناصر امانی، یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران در صحن شورا با اشاره به اظهارات محمد آخوندی، دیگر عضو شورا درباره فاضلاب محله عباس‌آباد گفت: در راستای فرمایش این دوستان باید بگویم، عباس‌آباد جزو اولین محله‌هایی بود که من در اینجا گزارش بازدیدش را ارائه کردم. من با شرکت فاضلاب شهر تهران مکاتبه کردم و دوستان نامه دادند که این مربوط به فاضلاب استان تهران است و با استان تهران هم مکاتبه کردیم اما تا امروز هیچ خبری نشده است.

وی ادامه داد: در آنجا شرایط به گونه‌ای است که مردم قسم می‌خوردند که اگر مسئولان نمی‌توانند یا پولی ندارند ما طلاهای اندک زنانمان را بفروشیم و خودمان پولش را تامین کنیم. مایه شرمندگی و تاسف است که مردم به اینجا رسیدند.

امانی تاکید کرد: هر کس وارد این محله شود اصلا امکان نفس کشیدن ندارد و چیزی نیست که به فردا و پس فردا موکولش کنیم. خواهش می‌کنم هر کس مسئول این کار است به خاطر خدا و به خاطر مردم این کار را در اولویت کار امسالش قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار