عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ضمانت اجرای طرح انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب چیست؟

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با طرح پرسشی در زمینه انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب گفت ضمانت اجرای طرح انتقال نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب چیست؟

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ضمانت اجرای طرح انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب چیست؟

ناصر امانی در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب» گفت: آن زمانی که می‌گویم ما سه تهران داریم و تا زمانی که این موضوع حل نشود، مشکلات تهران حل نمی‌شود در این موضوعات خود را نشان می‌دهد. پرسش من این است که ضمانت اجرایی این طرح چیست؟

وی ادامه داد: یک زمانی کمیسیون زیربنایی دولت انتقال نمایشگاه‌ها به نمایشگاه شهر آفتاب را تصویب کرد اما معاون وزیر صمت زیر بار اجرای آن نرفت. آن زمان اعلام کردند که شورا نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند. در شرایطی که بخشی از دولت زیر بار مصوبه هیات دولت نرفته، چه ضمانتی است که مصوبه ما به نتیجه برسد؟

این عضو شورا اضافه کرد: برای بهره‌برداری نمایشگاه به 5 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم، آیا امکان گنجاندن این عدد در بودجه 1401 وجود دارد؟ به فرض پیش‌بینی آیا امکان تامین و اختصاص آن به شهر آفتاب است که بعد از تکمیل به بانک شهر واگذار کنیم؟ مصوبه باید به گونه‌ای باشد که به سرنوشت مصوبات قبلی دچار نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار