مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵:

توجه به پژوهش دانش‌آموزی کلید تقویت پرسشگری است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۵؛ در بازدید از نمایشگاه آثار برتر پژوهشی دبیرستان استعدادهای درخشان علامه حلی ۵، نقش برپایی این نوع نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها را در ایجاد انگیزه برای خلاقیت و پرسشگری دانش‌آموزان، بسیار با اهمیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۰۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
توجه به پژوهش دانش‌آموزی کلید تقویت پرسشگری است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۵، یازدهمین نمایشگاه آثار برتر پژوهشی دبیرستان علامه حلی۵ (مربوط به پروژه‌های سال تحصیلی ۱۴۰۰)، بصورت حضوری و مجازی در هفته پژوهش برگزار شد. یدالله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۵؛ محبوب شریعتی؛ معاون آموزش متوسطه منطقه، جعفر ظفرآسوده؛ کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و ایمان کلانی، کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول؛ از نمایشگاه علامه حلی بازدید کردند.

یداله شهبازبیگی، پس از بازدید از این نمایشگاه، ضمن قدردانی از فعالیت های پژوهش محور این دبیرستان و برپایی نمایشگاه، از زحمات همکاران این آموزشگاه تشکر کرد.

شهبازبیگی در این بازدید گفت: توجه به پژوهش دانش آموزی، کلید تقویت پرسشگری و ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت است و این مهم باید جزو اولویت‌ها در برنامه ریزی های ستادی و درون مدرسه ای قرار گیرد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره ها، از بهترین راه‌های ایجاد و تقویت انگیزه پرسشگری دانش آموزان است و هر اندازه پرسشگری بیشتر شود، سطح خلاقیت این سرمایه های عزیز کشور افزایش یافته و به تبع آن کیفیت تعلیم و تربیت ارتقاء می یابد.

وی از دانش آموزان دارای طرح و فعالیت در این نمایشگاه، به طور ویژه تشکر کرد و برای آنها آرزوی موفقیت و دستیابی به اهداف بلند و کامیابی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار