شهبازبیگی: فضای مجازی در زمینه پرورشی فرصت بروز خلاقیت ها است

تهران ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه5 تهران، بر لزوم استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای رشد و شکوفایی دانش آموزان در جنبه های مختلف حوزه پرورشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شهبازبیگی: فضای مجازی در زمینه پرورشی فرصت بروز خلاقیت ها است

به گزارش پانا، روز یکشنبه نهم اسفند ماه 99، جلسه وبینار تقدیر از همکاران پرورشی، در سالن کنفرانس اداره منطقه5 برگزار شد. در این جلسه، یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه5، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های همکاران پرورشی در دوران سخت شیوع کرونا گفت: با وجود تمام فشارها و مشکلاتی که به دلیل غیرحضوری بودن آموزش و پرورش در این مدت، به همکاران تحمیل شده است، ولی باید توجه کنیم که در زمینه فعالیتهای پرورشی امکانات فضای مجازی، سبب بروز خلاقیت های دانش آموزان و رشد و شکوفایی آنها شده است. و این امر در کارهای ارسالی از مدارس مشهود است.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه بیشتر همکاران این جنبه مثبت، تقویت شود.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف اصلی سند تحول، اولویت دادن کارهای پرورشی است . اگر این اولویت را در کارها قرار دهیم به نتایج اثربخشی خواهیم رسید و اگر غافل شویم آسیب جدی در اجتماع می بینیم. کار شما مربیان امور تربیتی کار بسیار ارزشمندی است.

همچنین شهبازبیگی از تلاشهای پیگیرانه همکاران که زمینه ساز کسب رتبه های کشوری منطقه5، در مسابقات فرهنگی و هنری شده است، تشکر کرد.

در ادامه داود امام وردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن عرض تبریک روز امور تربیتی به همکاران این حوزه، گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته امور تربیتی را گرامی می داریم و معتقدیم که نگهبان اندیشه های انقلاب، در گام اول، شما همکاران امور تربیتی هستید.

قضاوت های دانش آموزان درباره فعالیتهای پرورشی انجام شده در دوران کرونا، صادقانه ترین قضاوتها و بهترین مبنا، برای امتیازدهی به همکاران این حوزه است. و با توجه به اینکه ماهیت فعالیتهای پرورشی بر اساس رابطه حضوری بین دانش آموزان و مربیان و معاونان پرورشی است، و با توجه به تنگناهای موجود، فعالیتهای انجام شده موثر و قابل تقدیر است.

سپس علی فراهانی؛ مسئول محور2 پرورشی، به نمایندگی از همه همکاران، به بیان پاره ای از مشکلات همکاران در این حوزه پرداخت و اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی مناسب و دقیق به زودی مشکلات مرتفع شود. و متقابلا از حمایتهای مدیر منطقه و مسئولان معاونت پرورشی تشکر کرد.

در پایان شهبازبیگی و امام وردی، با اهدای لوح تقدیر از مسئولین محورهای پرورشی که به نمایندگی از همه همکاران پرورشی مدارس حضور داشتند، تقدیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار