امام جمعه قزوین:

مسئولان برای بهبود وضعیت زندگی مردم تلاش کنند

قزوین(پانا)- مسئولان برای بهبود معیشت و زندگی مردم و کنترل گرانی‌ها تلاش بیشتری کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان برای بهبود وضعیت زندگی مردم تلاش کنند

به گزارش پانا؛ آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجذدالنبی برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: سرتاسر زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) درس تقوا برای زنان و مردان جامعه است و باور داریم آن حضرت مربی و معلم همه اقشار محسوب می شوند و حتی ائمه اطهار(ع) خود را شاگردان حضرت صدیقه کبری(س) می دانستند.

وی گفت : می دانیم وقتی بنا بر این است که فاطمه زهرا(س) الگوی زنان جهان شود، در وهله نخست باید بانوان پیرو آن حضرت این الگو بودن را نشان بدهند و با تاسی از حضرت زهرا(س) آن گونه شوند که حضرت می پسندد.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: شهر پاک یعنی شهری که همه احساس امنیت کنند و شاهد عدالت و انصاف در همه زوایای آن باشند، مردم باید براحتی کالاهای اساسی خود را تهیه کنند و از گرانی در رنج نباشند لذا از مسئولان انتظار داریم برای بهبود وضعیت زندگی مردم و نجات مردم از گرانی و آشفتگی بازار تلاش کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به افتتاح فاز دوم پروژه نسیم شمال قزوین و گرامیداشت هفته حمل و نقل گفت: این پروژه در رفت و آمد و آسایش مردم نقش به سزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : رهبر معظم انقلاب بیاناتی را در خصوص فرصت های اقتصادی و کشاورزی استان بیان کردند که هنوز نتوانسته ایم مطالبات رهبری را درباره استان اجرا کنیم .

خطیب جمعه قزوین گفت: امیدواریم در دولت جوان و انقلابی و مسئولان و مشارکت مردم بتوان مطالبات رهبری را دنبال کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالگرد شهادت شهید آیت الله دکتر محمد مفتح، گفت: ایشان استاد حوزه و دانشگاه بود که دست نابکار آمریکا از آستین منافقین به در آمد و این عالم فرهیخته را به شهادت رساند و به همین مناسبت سالگرد شهادت ایشان روز وحدت حوزه و دانشگاه است که دو بال پرواز برای جامعه ما به حساب می آیند و ضرورت دارد حوزه با دانشگاه و دانشگاه با حوزه ارتباطات صمیمانه برقرار کنند.

نیلوفر قاسمی مدانی

خبرگزاری پانا قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار