امام جمعه قزوین:

روز 9 دی روز بصیرت ملی است

قزوین (پانا) - امام جمعه قزوین تاکید کرد روز 9 دی روز بصیرت ملی است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
روز 9 دی روز بصیرت ملی است

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در شبستان مسجد‌النبی(ص) اقامه شد با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: نقش این شهید بزرگوار در ایجاد قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران بی‌بدیل بود و در سالروز شهادت وی باید به تکلیف خود در قبال این بزرگ‌مرد عمل کنیم.

امام جمعه قزوین گفت: حماسه ۹ دی دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها را ناامید کرد و به همین خاطر روز ۹ دی را باید روز بصیرت ملی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: عزت امروز جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح و قدرت برتر منطقه‌ای ایران را سردار عزیزمان شهید سلیمانی به وجود آورده است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه فتنه گران از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون، اسلام را هدف گرفته اند، خاطرنشان کرد: فتنه گران و منافقان از صف‌های به هم فشرده نماز جمعه می‌ترسند چرا که امام خمینی (ره) با تکیه بر همین صفوف انقلاب اسلامی را محقق کرد.

عابدینی افزود: در شرایطی که فتنه‌گران مورد حمایت آمریکا و اسرائیل بودند و از سوی آنها به مقاومت علیه نظام تشویق می‌شوند، اما در روز 9 دی‌ماه مردمی که در مکتب سیدالشهدا(ع) تعلیم دیده بودند، در همه شهرها به ویژه در تهران پا به میدان گذاشته و کاری بصیرتی کردند.

خبرنگار؛ فاطمه پیری لرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار