مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱ عنوان کرد:

همه نعمات مادی و معنوی خداوند امانت‌های او هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه یک، دروازه ورود به تدبر و تفکر در قرآن را، تلاوت آن دانست و تاکید کرد همه نعمات مادی و معنوی خداوند امانت‌های او هستند و طبق سفارش قرآن نباید در این امانت خیانت کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
همه نعمات مادی و معنوی خداوند امانت‌های او هستند
مراسم بزرگداشت هفته قرآن، عترت و نماز در دبیرستان هیئت امنایی عفاف با حضور ابوالقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، حمیدرضا مولایی؛ معاون آموزش متوسطه، خلیل ارجمندی؛ مسئول روابط عمومی و معصومه شیرکوند؛ کارشناس نماز و قرآن به صورت حضوری-مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دبیرستان عفاف برگزار شد.
در این مراسم حدادی ریاست منطقه گفت: دروازه ورود به تدبر و تفکر در قرآن، تلاوت آن است. همانطور که خود قرآن هم فرموده: "و رتل القران ترتیلا و یا فقرأ ما تیسر من القرآن". آثاری که انس با قرآن دارد شگفت انگیز است کسی که با قرآن انس دارد آینده نگر است، خودساز است، نگرش نو دارد، تصمیم های عجولانه و خودسر نمی گیرد. قرآن، نماز و مسجد کلید پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
وی افزود: این هفته به صورت نمادین هفته قرآن نامیده شده، و گرنه همه روزها و هفته های ما قرآنی است. همه نعمات مادی و معنوی خداوند امانت های او هستند و طبق سفارش قرآن نباید در این امانت خیانت کنیم. قرآن سرچشمه همه علوم است، در روایات اهل بیت عمل و تدبر در قرآن بسیار سفارش شده است. انس با قرآن و شناخت قرآن برای هر مسلمانی خصوصا برای جوانان لازم است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه تصریح کرد: در شرایط به وجود آمده بخاطر ویروس کرونا، از این شرایط به نحو احسن استفاده می کنیم، اگر تا به حال محافل ما در آموزشگاه ها برگزار می شد، امروز هر خانه محفلی است از قرآن. هر دانش آموز ما سفیر قرآنی است.
در ادامه سید مومن معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن تشکر از حضور ریاست منطقه در این مراسم اظهار کرد: همه ما با توجه بیماری کرونا شرایط سخت و پر فراز و نشیبی را طی کردیم که نقطه ثقل آن بازگشت به معنویت است که با مأنوس شدن با قرآن و عترت این مسیر هموارتر خواهد بود.
وی اضافه کرد نماز فرهنگ قدرشناسی است و لازم است در هر موقعیتی که هستیم قدردان تلاش و کوشش همدیگر باشیم و مهربان تر باشیم و تا به خدا نزدیکتر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار