معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور:

طرح تعیین فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان نوسازی با اولویت در دستور کار است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در دومین جلسه کارگروه رفاهی و پرسنلی، با اشاره به اینکه طرح تعیین فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان با اولویت در دستور کار است، بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی در پیشبرد این طرح مهم در حوزه پرسنلی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح تعیین فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان نوسازی با اولویت در دستور کار است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دومین جلسه کارگروه رفاهی و پرسنلی سازمان نوسازی مداس کشور با حضور علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، سید محسن باقری سرپرست اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی و مدیران کل نوسازی مدارس استان‌های تهران، سمنان، قم، خوزستان، کرمانشاه و همدان برگزار شد.

شهری با اشاره به اینکه جلسات و گفت‌و‌گوهای مستمر و موثری با معاون سرمایه انسانی و رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور به منظور تبیین و چاره جویی مشکلات و کمبودهای ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها در حوزه تشکیلات، ساختار سازمانی و همچنین وضعیت نیروهای استانی در مدت اخیر برگزار شده است، بر لزوم تدوین مستندات و آمار دقیق نیازها، جهت ارائه به سازمان امور اداری و استخدامی تاکید کرد.

وی رفع مشکلات و مسائل ادارات کل در حوزه پرسنلی و منابع انسانی را مقدم بر مسائل حوزه ستادی دانست و خاطر نشان کرد: در ساختار نیروی انسانی استان‌ها باید شاخصه‌های کمی مانند تعداد و میزان پروژه‌های خیرین و مشارکتی، ماموریت‌های جدید و ویژه سازمان مانند مکان‌یابی، تعمیرات و نگهداری مدارس و سایر موضوعات مرتبط تایید و تحلیل امتیاز بر مبنای این شاخص ها صورت پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان سازمان نوسازی مدارس و دلایل توجیهی پیوست آن جهت اخذ امضا از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و آماده ارسال به استان‌ها است بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت های استانی و ملی در پیشبرد این طرح مهم در حوزه پرسنلی تاکید کرد.

در ادامه جلسه نیز مدیران کل حاضر درجلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های طرح فوق العاده خاص تشکیلات و نیروی انسانی پرداخته و آمادگی ادارات کل در تدوین مستندات آماری سازمان نوسازی مدارس کشور در شاخص های مرتبط با این موضوعات را اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار