سفر معاون سازمان نوسازی مدارس به کهگیلویه و بویراحمد؛

جذب نیروی انسانی در ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی به همراه علی مناهی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، از بخش‌های مختلف اداره کل نوسازی مدارس این استان و پروژه‌های در دست اجرای شهرستان‌های بویراحمد و دنا بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیروی انسانی در ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در جلسه شورای معاونین اداره کل ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: هدف از این سفر پیگیری وضعیت اداری و پرسنلی استان و بازدید از روند اجرای پروژه هاست.

شهری با اشاره به محدودیت‌های اعتباری در پراخت‌ها گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و ارتقای وضعیت رفاهی همکاران به‌کار گرفته‌ایم تا روند پرداختی ها به کارکنان پرتلاش بهبود یابد.

وی خاطر نشان کرد: کمبود نیرو در ادارات کل استان‌ها مشهود است و بعضا در تعدادی از واحدها که جهت انجام وظایف به سه تا چهار نفر نیرو نیاز داریم ، یک نفرهمه امور را انجام می دهد، به همین خاطر پیگیرهای لازم در جذب نیروهای علمی ، فنی و متخصص در حوزه نوسازی مدارس در حال انجام است و امید داریم که این تلاش ها بی نتیجه نباشد.

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: برای تبدیل وضعیت نیروهای طرحی، از ماده 400 نیزدر حال پیگیر ورایزنی هستیم که امیدواریم بتوانیم مشکل استخدامی این دسته از نیروهای خدوم و زحمتکش را هم حل کنیم.

شهری در پایان این جلسه با اهدا لوح تبریک و سپاس رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به‌مناسبت میلاد دخت نبوت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر از بانوان شاغل در اداره‌کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.

علی شهری همچنین به همراه علی مناهی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان و پیروز کرمی مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل فرزندان شهدای شاغل در اداره کل نوسازی مدارس استان با خانواده این عزیزان دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار