بازدید از روند برگزاری مصاحبه‌های آزمون استخدامی سازمان نوسازی در استان‌ها

تهرانم (پانا) - جمعی از معاونین و مدیران ستادی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از روند برگزاری مصاحبه‌های آزمون استخدامی متمرکز به منظور جذب نیرو در ادارات کل استان‌ها بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از روند برگزاری مصاحبه‌های آزمون استخدامی سازمان نوسازی در استان‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در قم ضمن بازدید از روند برگزاری مصاحبه معرفی‌شدگان آزمون استخدامی متمرکز سال 1399، با بیان اینکه سازمان نوسازی مدارس یک مجموعه جهادی است که با حداقل امکانات و هزینه ها بیشترین خدمات را به نظام تعلیم و تربیت کشور ارائه می دهند افزود: نگهداشت نیروی انسانی و تامین نیازهای رفاهی کارکنان از اولویت های اصلی سازمان نوسازی مداس کشور می باشد .

شهری همچنین بر اقداماتی نظیر فعالیت های انگیزشی، ایجاد ارتباطات سالم، آموزش و تقویت بنیه علمی و پژوهشی همکاران، ارتقای شایستگی های مدیریتی، ارتقاء حقوق و دستمزد، تعیین تکلیف پست‌های بلاتصدی، برون سپاری طرح و برنامه ها، مدیریت پروژه ها و تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی همکاران و ثبت گزارشات در سامانه ستاد تاکید کرد.

داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز که به زنجان سفرکرده بود به همراه نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل بهزیستی استان زنجان بر‌روند اجرای مراحل مصاحبه عمومی و تخصصی پذیرفته‌شدگان این استان به نظارت کرد.

علی مناهی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در جریان بازدید از برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان در اداره کل نوسازی استان مرکزی ضمن تاکید بر اینکه با بررسی صورت گرفته پذیرفته‌شدگان از سطح علمی بالا برخوردار هستند و انجام مصاحبه هم در وزن بالا انجام می‌شود، افزود: در سالهای گذشته مواردی از عدم توجه به برخی پارامترهای جذب افراد، آسیب ها ومشکلاتی را در برخی سازمان‌ها ایجاد کرده بود، لذا مصاحبه های معرفی‌شدگان بر اساس معیارهای دقیق وپارامترهای علمی و دانش تخصصی فرد و سلامت روانی و شخصیتی فرد سنجیده و بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: در کل کشور 112 نفر به عنوان پذیرفته‌شده نهایی جذب می شوند، که از این تعداد سهم استان مرکزی 5 نفر خواهد بود که انشا الله پس از انجام مصاحبه و روال اداری به جمع خانواده نوسازی مدارس کشور اضافه خواهند شد.

همچنین علی مناهی در سمنان، ناصر فتحی مدیرکل نظارت بر اجرای طرح‌ها در کردستان و محمدعلی قورچی‌بیگی مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس نیز در گیلان از روند مصاحبه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت هشتمین دوره آزمون استخدامی بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار