حمیدرضا کاظمی‌پور: نمایش خیابانی یک تخصص است

شهرری (پانا) - دبیر بخش فیلم کوتاه و هنرهای نمایشی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا در دوره توانمندسازی کارشناس مسئولان و کارشناسان فرهنگی هنری مناطق شهرستان استان تهران عنوان کرد نمایش خیابانی یک تخصص است.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حمیدرضا کاظمی‌پور: نمایش خیابانی یک تخصص است

حمیدرضا کاظمی‌پور، دبیر بخش فیلم کوتاه و هنرهای نمایشی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی‌ هنری فردا گفت: در سال‌های اخیر به دلیل درگیری با بیماری کرونا، متناسب با زیست بوم جدید، رشته‌های جدیدی را به جشنواره اضافه کردیم که این رشته‌ها مونولوگ یا تک‌گویی، نمایش عروسکی نخی و دستکشی تک‌نفره و نمایش پانتومیم و نمایش خیابانی است.

وی از ویژگی‌های نمایش خیابانی نام برد و گفت: هنرمند با یک حس متعهدانه و مسئولانه و دلسوزانه بر آن است تا مردم را به فکر درباره خودشان و مسائلشان سوق دهد و آگاهی جمعی و عمومی‌ را بالا برد، تا جامعه مردم آگاه‌تری به خود ببیند.

کاظمی‌پور افزود: هنر نمایش دارای قابلیت‌هایی است که اگر معلم یا دبیر این قابلیت‌ها را بشناسد به راحتی می‌تواند کلاس درس خود را تبدیل به محیطی فعال و پرشور کند تا دانش‌آموزان با علاقه‌ فراوان در آن حضور پیدا کنند و حاصل این فعالیت‌ها به صورت پایدار در ذهن آن‌ها باقی بماند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار