مدیر انتشارات گفتمان اندیشه معاصر تاکید کرد:

در پساکرونا هم از ظرفیت نمایشگاه‌ مجازی کتاب استفاده شود

اصفهان (پانا) مدیر انتشارات گفتمان اندیشه معاصر با بیان اینکه در دوران پساکرونا نیز می‌توان از ظرفیت نمایشگاه‌های مجازی کتاب استفاده کرد، گفت این نمایشگاه امکان بسیار خوبی ایجاد کرده تا در کنار نمایشگاه فیزیکی، مردم بتوانند از دستاوردهای بخش آنلاین در هر مکانی بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
در پساکرونا هم از ظرفیت نمایشگاه‌ مجازی کتاب استفاده شود

به گزارش روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمد سلطان‌پور مدیر انتشارات گفتمان اندیشه معاصر در اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در شرایط کنونی، گفت: طی دو سال اخیر صنعت نشر نیز همانند سایر صنایع و بخش‌های مختلف تحت تاثیر قرار گرفت و تورم قیمت مواد اولیه موجب شد کتاب از سبد برخی خانواده‌ها حذف شود. در این میان به نظر می‌رسد که کتاب نیازمند حمایت‌های مختلف بوده و هم اکنون نمایشگاه مجازی کتاب بهترین گزینه است.

وی برگزاری این نمایشگاه را یک گام موثر برای حضور نشر دانست و افزود: این نمایشگاه می‌تواند در ایجاد نقدینگی برای ناشران، همچنین معرفی تازه‌های نشر و ناشران نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب طی سال‌های قبل، عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد حتی در دوران پساکرونا نیز می‌توان از ظرفیت نمایشگاه‌های مجازی کتاب استفاده کرد؛ زیرا این نمایشگاه امکان بسیار خوبی ایجاد کرده تا در کنار نمایشگاه فیزیکی، مردم بتوانند از دستاوردهای بخش آنلاین نیز بهره‌مند شوند.

مدیر انتشارات گفتمان اندیشه معاصر در اصفهان با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود تا کسانی که امکان حضور در مراکز استان‌ها را ندارند از مزایای آن بهره‌مند شوند، اظهار کرد: مسئولان فرهنگی باید از این امکان و تجربه جدید حتما طی سال‌های آتی نیز استفاده کنند، زیرا به نظر می‌رسد هیچ تداخلی با بخش فیزیکی ندارد.

محمد سلطان‌پور در پایان گفت: اطلاع‌رسانی گسترده در میان مردم استان، پیش‌بینی دسترسی بهتر و بیشتر ناشران به پرتال برای معرفی آثار، همچنین امکان ارسال کتاب به شکل درست و بسته‌بندی مناسب از جمله موضوعاتی است که باید جدی گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار