رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان:

توجه جدی به اطلاع‌رسانی محیطی و شهری در اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، سازمان‌ها و نهادهای سراسر استان به صورت یکپارچه در امر اطلاع‌رسانی آن سهیم هستند؛ شهرداری نیز مثل همیشه پای کار بوده و در زمینه اطلاع‌رسانی محیطی و شهری و اهمیت آن فعالیت دارد تا نمایشگاه به خوبی به مردم این استان معرفی شود.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه جدی به اطلاع‌رسانی محیطی و شهری در اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

به گزارش روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، منوچهر مهروی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب بیان کرد: با توجه به شرایط سال‌‌های اخیر در دوران کرونا، برگزاری بسیاری از رویدادها از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها که محل تجمع و تردد مردم بود با محدودیت روبه‌رو شد.

وی در ادامه عنوان کرد: طی این مدت نیز برنامه‌های گوناگون در قالب‌های مختلفی مشخص و جایگزین شد و با توجه به اهمیت موضوع کتاب و ارتقای فرهنگ کتابخوانی باید به سمتی حرکت می‌کردیم تا کتاب بدون تجمع مردم در یک محیط در اختیار مخاطبان قرار می‌گرفت.

او با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب یکی از بهترین روش‌ها در این زمینه به شمار می‌آید، توضیح داد: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان زمینه دسترسی مخاطبان به تازه‌های نشر را برای جمع گسترده‌ای از مردم در سراسر این استان فراهم کرده است که جای تقدیر دارد.

وی همچنین درباره اقدامات شورای اسلامی شهر اصفهان در حوزه کتاب، بیان کرد: یکی از اقدامات ما در شورای ششم موضوع اهمیت کتاب و کتابخوانی، دسترسی مردم به مراکز کتابخوانی و کتابفروشی است؛ در سال‌های قبل اقداماتی انجام شده که اکنون هم ادامه دارد و همزمان با هفته کتاب نیز برنامه‌هایی را در دستور کار داشتیم.

منوچهر مهروی‌پور در پایان سخنان خود گفت: در این زمینه نیز همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، سازمان‌ها و نهادهای سراسر استان به صورت یکپارچه در امر اطلاع‌رسانی آن سهیم هستند؛ شهرداری نیز مثل همیشه پای کار بوده و در زمینه اطلاع‌رسانی محیطی و شهری و اهمیت آن فعالیت دارد تا نمایشگاه به خوبی به مردم این استان معرفی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار