راه‌یابی استعدادهای طلایی شهرستان قرچک به مرحله کشوری جشنواره پنجره‌های امید

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از راهیابی 3 اثر فاخر از این منطقه به سطح منتخبین کشوری جشنواره پنجره‌های امید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌یابی استعدادهای طلایی شهرستان قرچک به مرحله کشوری جشنواره پنجره‌های امید

جشنواره پنجره‌های امید با هدف شناسایی استعداد‌های خبری، اجرا، نویسندگی و شکل‌گیری مسئولیت‌پذیری و بسیاری از موضوعات هنری با محوریت‌‌های مختلف از سوی سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها و مناطق ابلاغ شد؛ منطقه قرچک در این میان توانست ۳ اثر را در جمع برگزیدگان مرحله نهایی جشنواره سراسری پنجره‌های امید برساند.

استعدادهای آینده ساز کشور

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، فاطمه فعلی، سما صامت و امیرمهدی تاجیک را سه ضلع طلایی از استعداد‌های آینده‌ساز این منطقه دانست و خطاب به آنها اظهار کرد: نیمی از راه موفقیت، یافتن استعدادها و اهداف است؛ شما در این امر موفق بوده‌اید و به حمد الهی نظام تعلیم و تربیت تا بالاترین پله‌های موفقیت شما را حمایت خواهد کرد.

دهقانی در ادامه آموزش و پرورش شهرستان قرچک را در کشف استعداد‌ها موفق دانست و تاکید کرد: لازم‌است به این باور برسیم که در نظام تعلیم و تربیت، افراد را بر حسب استعدادهای خودشان مقایسه کنیم؛ هریک از دانش‌آموزان استعدادهای ذاتی بسیاری را برخوردار هستند.
دهقانی در ادامه از تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه قرچک دعوت کرد تا در روز‌های مربوط برای رای‌گیری نهایی جشنواره‌ پنجره‌های امید در شبکه شاد حمایت‌های خود را از فاطمه فعلی، سما صامت و امیرمهدی تاجیک، دانش‌آموزان مستعد این منطقه آغاز کنند.

خبرنگار: زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار