مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظر آباد عنوان کرد:

مدیران مدارس باید تعامل سازنده‌ای با مبلغین طرح امین و روشنا داشته باشند

کرج (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظر آباد عنوان کرد مدیران مدارس باید تعامل سازنده‌ای با مبلغین طرح امین و روشنا داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس باید تعامل سازنده‌ای با مبلغین طرح امین و روشنا داشته باشند

مدیران مدارس مجری طرح امین و روشنا با حضور در دفتر کار مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظر آباد به طرح مباحث مهمی در خصوص طرح امین و روشنا در این شهرستان پرداختند.
در این جلسه مسعود مهران نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس به ساحات تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد : از۱۳۲ماده سند تحول بنیادین ۶۵ ماده اختصاص به حوزه تربیتی ،فرهنگی،تبلیغی و پرورشی دارد که مبلغین طرح امین و روشنا با همکاری مدیران و مربیان دستگاه تعلیم و تربیت درصدد تحقق اهداف متعالی این سند هستند.
وی همچنین خطاب به مدیران مدارس گفت: تعامل خوب و سازنده ای با مبلغین طرح امین و روشنا داشته باشید چرا که مبلغین مدارس دارای ظرفیت های خوبی در اجرا و به نتیجه رساندن طرح های تربیتی و پرورشی در مدارس دارند.
در پایان این جلسه مدیران مدارس، پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص طرح امین و روشنا وهمچنین برنامه ها و طرح های جدید تربیتی و پرورشی مدارس ارائه کردند.

خبرنگار؛ محدثه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار