اختتامیه جشنواره کشوری مفلحون در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری مفلحون در هفته قرآن، عترت و نماز در روز چهارشنبه بیست و چهارم آذرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره کشوری مفلحون در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر محمود حق دوست اظهار کرد: اولین جشنواره کشوری مفلحون با هدف شناسایی و تجلیل از برترین ادارات کل و شهرستان و منطقه و مدارس در زمینه ترویج امربه معروف و نهی از منکر اجرا شده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر مسئولیت دبیرخانه کشوری جشنواره مفلحون را به عهده داشته است، افزود: آثار و فعالیت‌های شرکت کنندگان در سه سطح ادارات کل آموزش و پرورش، ادارت آموزش و پرورش شهرستان/مناطق و مدارس و مراکز آموزشی ارزیابی و داوری شده‌اند.

حقدوست ادامه داد: اختتامیه این جشنواره با معرفی 30 اداره کل، اداره و مدرسه برتر کشوری در روز چهارشنبه ۲۴ ماه جاری برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: آموزش و پرورش با برگزاری این جشنواره تلاش کرد با ترسیم یک الگوی ساختارمند، جامعه هدف را نسبت به امر به معروف و نهی از منکر حساس نماید و در سالم سازی بیشتر و کیفیت بخشی وظایف دستگاه ‌تعلیم و تربیت گام‌های موثری بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار