نشست هماهنگی دبیرخانه اولین جشنواره مفلحون با حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از همه معاونان پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، مدارس، ادارات شهرستان/مناطق، دانشگاه‌های فرهنگیان و ادارات کل استانها برای شرکت در این مسابقه همه جانبه ارزشی و معنادار دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی دبیرخانه اولین جشنواره مفلحون با حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، در این نشست علی موحدی در مورد شرایط و مستندات دریافت شده از استان های کشور و همچنین چگونگی روند اجرای جشنواره نکاتی را یادآور شد و پس از برگزاری شرایط فعلی جامعه و اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر واگذاری این دبیرخانه به استان بوشهر را یکی از توفیقات کم‌نظیر دانست.

موحدی همچنین از همه معاونین پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، مدارس، ادارات شهرستان/مناطق، دانشگاه‌های فرهنگیان و اداره کل آن استان برای شرکت در این مسابقه همه جانبه ارزشی و معنادار دعوت کرد.

در ادامه باقری، معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تشکر از حسن انجام امورات تاکنون، نکاتی ارزشمند و راهبردی را در جهت غنای برگزاری جشنواره یادآور شد.

در نهایت، تسلیمی، رئیس اداره نماز وزارت آموزش و پرورش با تشریح برخی نکات حساس و چالش‌‌زا اهمیت اجرای دقیق و صحیح مفاد آیین‌نامه و شیوه‌نامه‌ را در سطح کلان کشوری توصیه و از تلاش های صورت گرفته تقدیر کرد.

قابل ذکر است در این جلسه مصوب شد با توجه به شرایط خاص کشور و تعطیلات زمان پیک کرونا و همچنین درخواست متعدد استان ها مهلت ارسال مستندات به دبیرخانه کشوری تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تمدید شود.

بدیهی است تمدید مجدد صورت نخواهد پذیرفت. شایسته است همه استان‌ها در موعد مقرر مستندات و آثار خود را مطابق شیوه نامه و دستورالعمل ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار