دانش‌آموز آذربایجان شرقی رتبه اول کشوری جشنواره عیدانه‌های شاد سازمان دانش‌آموزی را کسب کرد

تبریز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول کشوری توسط دانش‌آموز پیشتاز استان در جشنواره عیدانه‌های شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز آذربایجان شرقی رتبه اول کشوری جشنواره عیدانه‌های شاد سازمان دانش‌آموزی را کسب کرد

صمد علیزاده در گفت و گو با پانا اظهار داشت: جشنواره عیدانه های شاد همزمان با فصل بهار در 9 محور برگزار شد و آثار دانش آموزان پس از داوری توسط دبیرخانه شهرستانی و استانی در کانال استانی در شبکه شاد با آدرس irsto_p_azarshaghi@ بارگذاری شده و سپس آثار منتخب به سازمان دانش آموزی کشور ارسال شد.

وی افزود: در مرحله کشوری نیز پس از داوری تخصصی، آثار منتخب جهت اثر سنجی و انتخاب آثار برتر از دیدگاه کاربران در سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) با آدرسparvareshi4@ بار‌گذاری شدند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: دانش آموز تینا حیدری از ناحیه 4 تبریز با تولید محتوا و شرکت در این جشنواره توانست در محور شعر و شور فارسی رتبه اول کشوری را کسب کند.

علیزاده با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای این دانش آموز پیشتاز، گفت: در حال حاضر جشنواره پاییزی به رنگ مهر در استان در حال برگزاری است و دانش آموزان و مربیان پیشتاز می توانند نسبت به تولید محتوا با موضوعات اعلام شده اقدام و در جشنواره های مختلف و متنوع سازمان دانش آموزی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار