کسب رتبه دوم کشوری توسط سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی در جشنواره تابستانی پنجره‌های امید

تبریز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی اعلام کرد که با کسب 9 رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان استان در جشنواره تابستانی پنجره‌های امید، استان آذربایجان شرقی توانست در مجموع تعداد آثار برگزیده، عنوان دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب  رتبه دوم کشوری توسط سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی در جشنواره تابستانی پنجره‌های امید

صمد علیزاده در گفتگو با پانا با گفت: جشنواره تابستانی پنجره های امید ویژه دانش آموزان پیشتاز، مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا در ایام تابستان و در فضای مجازی و کانال های سازمان دانش آموزی با هدف تولید کلیپ های ارزشمند از محتوای آموزشی تشکل های سازمان برگزار شد.

وی افزود: جشنواره تابستانی پنجره های امید در دو بخش مهارت های تشکیلاتی و پویش های دانش آموزی معرفتی، مناسبتی و فرهنگی اجتماعی برگزار شد.
رئیس سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: دانش و مهارت های تشکیلاتی پیشتازان، تولید نرم افزارهای تشکیلاتی، فیلم سازی،مجری گری، مناظره دانش آموزی با موضوعات بررسی آسیب های فضای مجازی، بررسی نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت اصلاح نظام آموزشی، مهارت های اجتماعی و خبرنگاری با موضوعات تعلیم و تربیت در زیست بوم جدید و تربیت به سبک مکتب سردار شهید سلیمانی محورهای این جشنواره بودند.
علیزاده گفت:آثار دانش آموزان پس از داوری توسط دبیرخانه شهرستانی و استانی در کانال استانی در شبکه شاد با آدرس @irsto_p_azarshaghi بارگذاری شده و سپس آثار منتخب به سازمان دانش آموزی کشور ارسال گردید.
وی افزود: در مرحله کشوری نیز پس از داوری تخصصی، آثار منتخب جهت اثر سنجی و انتخاب آثار برتر از دیدگاه کاربران در کانال جشنواره های سازمان دانش آموزی در شبکه شاد با آدرس@jashnvareha بار گذاری شدند.
رئیس سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: در بخش مجری گری دانش آموز ریحانه حامد فرشباف از ناحیه 4 تبریز، مهارت های اجتماعی دانش آموزان هلن و مهیار نباتات از مراغه، در محور تربیت به سبک مکتب سردار شهید سلیمانی دانش آموزان خبرگزاری پانا سما رزمی، کوثر حسنی و آیسل آهنی ، در بخش پویش حسینیه های خانگی دانش آموز یسنا بلندگرای از خسروشاه و در پویش های مناسبتی محنا اختیاری از اهر رتبه اول را کسب کردند.
علیزاده افزود: در بخش فضیلت تشکیلاتی دانش آموز یسنا فیروزی از ناحیه یک تبریز، تولید نرم افزارهای تشکیلاتی دانش آموز حجت وحیدی از خسروشاه و بخش تعلیم و تربیت در زیست بوم جدید دانش آموزان خبرگزاری پانا مبین محمدپور و زهرا علمی رتبه دوم را به دست آوردند.
وی اضافه کرد: در بخش شاداب سازی نیز دانش آموز تمنا قبولی از گوگان رتبه سوم را کسب کرد.
رئیس سازمان دانش آموزی استان بیان کرد: با کسب 9 رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان استان در جشنواره تابستانی پنجره های امید، استان آذربایجان شرقی توانست در مجموع تعداد آثار برگزیده، عنوان دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.
علیزاده با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای این دانش آموز پیشتاز، اعضای مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا گفت: در حال حاضر جشنواره زمستان شاد در استان در حال برگزاری است و دانش آموزان و مربیان پیشتاز می توانند نسبت به تولید محتوا با موضوعات اعلام شده اقدام و در جشنواره های مختلف و متنوع سازمان دانش آموزی شرکت کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار