گلریزان تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند

اردبیل (پانا) - آیین گلریزان تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
گلریزان تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار آیین گلریزان تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در زورخانه علی بن ابی طالب (ع) اردبیل برگزار شد.
در این آیین سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل با تاکید بر اینکه کمک برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند یکی از کار‌های باقیات و صالحات خواهد بود گفت: رسول خدا (ص) فرمودند: هرکس در کار ازدواج دو نفر اقدام کند و خدا نیز آن دو نفر را گرد هم آورد، خدا در برابر هر قدمی که وی در این راه برداشته و هر سخنی که گفته ثواب یک سال عبادت می‌دهد.
وی افزود: تلاش موسسه خیریه ۱۴ معصوم(ع) و تمام خیرین در راستای کمک به جامعه نیازمند و کم برخوردار و مهمتر از این کمک به نوعروسان برای تهیه جهیزیه از اقدامات ارزشمند‌ی است که به همه‌ ما شفارش شده است و جامعه ورزش و جوانان استان اردبیل دراین امر خداپسندانه پیش قدم خواهد بود.
نصرالله زاده، مدیر عامل موسسه خیریه ۱۴ معصوم (ع) هم گفت: تاکنون این موسسه توانسته است بیش از ۳۲۰ دست جهیزیه با برگزاری گلریزان توسط خیرین استان اردبیل آمده و به نوعروسان برای شروع زندگی جدید اهدا کند.
وی افزود: با تکمیل این جهیزیه‌ها و همزمان با روز میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل به نوعروسان از مقابل زورخانه علی بن ابی طالب تحویل داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار