به‌مناسبت هفته پژوهش و به صورت ویدئو کنفرانس کشوری:

دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده کشوری و استانی آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند

تبریز (پانا) - آیین تجلیل از دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده کشوری و استانی آذربایجان‌شرقی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزرای علوم و تحقیقات و آموزش و پرورش در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده کشوری و استانی آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند

جعفر پاشایی در آیین تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده کشوری و استانی با اشاره به اینکه نگاه رو بنایی به پژوهش است، گفت: اگر در زوایای مختلف مشکل داریم لحظه ای دقت در این موضوع نشان می دهد که نتایج پژوهش را لحاظ نکرده ایم و نگاه زیربنایی نبوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه روش ها در زندگی و کار باید بر پایه پژوهش اصلاح شود در آن صورت است که متوجه می شویم که برخی هزینه ها و اقدامات اضافی حذف می شود، افزود: جهت گیری با پژوهش درست می شود و مبنای پژوهش در تصمیم گیری مهم است.

پاشایی با خاطرنشان ساختن اینکه اول پژوهش، بعد تصمیم و اقدام، و با تاکید بر این نکته که رویکرد ها را با پژوهش اصلاح کنیم، اضافه کرد: در دنیا خانواده ها و سیستم هایی موفق است که تقریب نگرش باشد و این زمانی اتفاق می افتاد که مبنا پژوهش باشد.

وی با تاکید بر اینکه در تئوری، سیاست گذاری و مدیریت باید پژوهش باشد ، تصریح کرد: مدرسه اگر بتواند پرسشگری را به دانش آموز آموزش دهد در واقع همه چیز را آموخته و در مجموع اگر بخواهیم نتیجه بگیریم سیستم ما باید پژوهش محور باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش پایانی سخنان خود گفت: عمومی کردن پژوهش در آموزش و پرورش هدف ما است.

گفتنی است در این مراسم از دانش آموزان پژوهنده، دانش آموزان استثنایی پژوهشگر و معلمان راهنما تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار