مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

پژوهش، مهم‌ترین ابزار برای پیشرفت و توسعه همه جانبه است

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان طی سخنانی پژوهش را مهم‌ترین ابزار در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه کشورها دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش، مهم‌ترین ابزار برای پیشرفت و توسعه همه جانبه است

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان همزمان با نواخته شدن زنگ پژوهش به صورت مجازی در مدارس بهارستان یک، طی سخنانی، گفت: در دنیای امروز رشد و پیشبرد امور در عرصه‌های گوناگون که در نهایت به ارتقای سطح زندگی و معیشت جامعه و رشد شاخص‌های کلان یک کشور منتهی می‌شود، به ابعاد مختلف پژوهش و کار کارشناسی وابسته است.

او با اشاره به ارزش مهم پژوهش در جهت پیشرفت، ادامه داد: پژوهش یکی از مهمترین ابزارها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشورها است. پژوهش هزینه نیست، بلکه سرمایه ای ارزشمند است که منجر به دانایی و توانایی، ایجاد اشتغال و تولید ثروت و رفاه و امنیت اجتماعی شده و از این طریق ضامن استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه می‌شود. از این منظر می‌توان گفت که تحقیق کردن یک مجاهدت علمی مستمر است.

کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: فرارسیدن 25 آذر ماه که به نام «روز پژوهش» مزین شده و همچنین «هفته پژوهش و فناوری» که امسال با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» برگزار می‌شود را به تمام فعالان عرصه پژوهش و فناوری، به ویژه همکاران گرامی خود که دست در دست هم در خانواده بزرگ آموزش و پرورش بهارستان در مسیر انجام و حمایت از پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای به منظور تامین نیازهای فناورانه کشور و خلق ارزش استراتژیک و ثروت در جامعه، تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روزافزون همه این عزیزان در عرصه پژوهش و فناوری را از درگاه خداوند متعال طلب دارم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار