برگزاری کارگروه بانوان قطب یک شهرستان‌های استان تهران

بهارستان یک (پانا) - جلسه فصلی امور بانوان قطب یک آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به میزبانی این ناحیه یک بهارستان، با حضور مسئولان بانوان ۴ منطقه اسلامشهر، بهارستان یک، بهارستان دو و چهاردانگه در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروه بانوان قطب یک شهرستان‌های استان تهران

جلسه فصلی امور بانوان قطب یک آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به میزبانی ناحیه یک بهارستان با حضور مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، سروش کریمی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در امور بانوان و مسئولین بانوان چهار منطقه اسلامشهر، نواحی بهارستان یک و دو و چهاردانگه برگزار شد.

در این نشست سروش کریمی، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به مهاجرپذیر بودن شهرستان‌های تهران و به تبع آن افزایش فراوانی آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها در این مناطق بر لزوم آگاهی‌بخشی و اجرای طرح‌های آموزشی در حوزه زنان و خانواده تاکید کرد و ضمن تشریح و تبیین طرح‌های حوزه بانوان، هدف از انجام طرح‌ها را رشد و اعتلای دختران، زنان و خانواده دانست.

در ادامه مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نقش بی‌بدیل بانوان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش را ستودنی دانست و افزود: لازم است که به طور جدی از تجربه و پتانسیل بانوان در کلیه امور بهره برد.

همچنین در این جلسه، مریم سعادتی، مسئول امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تشریح سند ارتقاء منطقه بیان کرد: طرح‌های حوزه زنان با دو محور اصلی توانمندسازی زنان و آموزش دختران با عناوین حقوق و تکالیف، مهارت‌های ارتباطی، مشارکت اجتماعی دختران، سواد زندگی، جذب دختران بازمانده از تحصیل و... در سال جاری اجرا خواهد شد.

برگزاری کارگاه‌ها و وبینارهای مشترک قطبی، لزوم هماهنگی و تعامل بین کلیه واحدهای اداری در راستای اجرای هر چه بهتر طرح‌ها و نیز ارائه گزارش عملکرد طرح‌های استانی تا پایان هفته بهمن ماه از مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار