معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران:

خط مقدم مبارزه امروز، مبارزه اقتصادی است

بهارستان یک (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت، خط مقدم مبارزه امروز با دشمن را مبارزه اقتصادی دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خط مقدم مبارزه امروز، مبارزه اقتصادی است

مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با حضور عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، عبداله نوحی فرماندار بهارستان، مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف بهارستانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

در این مراسم جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: نگاه اتحاد شیعه به انقلاب است و بصیرت و اعتقادی که ما باید به این انقلاب داشته باشیم، متاسفانه در حال کمرنگ شدن است؛ باید شفاف‌سازی‌ها و تبیین‌‌ها به گونه‌ای بیان شود که نسل جوان ما به عنوان جهاد تبیین شناخته شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در ادامه با اشاره به اهمیت این گرامیداشت بزرگ، افزود: امروز اگر ما سالگرد شهید سلیمانی و ۹دی را بیان نکنیم، از یادها می‌رود و باید پاسخگو باشیم؛ زیرا اینها جهاد تبیین هستند و دشمن برای نابودسازی مقاومت یک ملت، نخست به سراغ حافظه تاریخی آن ملت می‌رود.

همچنین جوهری به تعریف انقلابی بودن پرداخت و گفت: انقلابی بودن یعنی کسی که شبانه‌روز پای کار مردم و خدمت به آنان ایستاده باشد. امروز خط مقدم مبارزه ما در حوزه مبارزه اقتصادی است و دشمن تمام توان خود را استفاده می‌کند تا ملت و نظام را در حوزه اقتصادی به زانو دربیاورند.

وی در پایان خطاب به جوانان بهارستانی گفت: از جوانان انقلابی و متدین بهارستانی، می‌خواهم که پا به پای کارهای این شهرستان تلاش کنند و به صورت تخصصی در هر عرصه‌ای که می‌توانند، تلاش کنند؛ زیرا ما به تنهایی نمی‌توانیم این بار سنگین را به مقصد برسانیم و مسئولین مکلف هستند تا از شما حمایت کنند.

همچنین این مراسم با مداحی سعید قلی‌زاده همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار