دانشگاه فرهنگیان با ۱۵۰۰ تشکل دانشجویی یکی از دانشگاه‌های برتر است

تهران (پانا) - نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در نشستی صمیمی به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو با رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه دیدار و به بیان مطالبات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان با ۱۵۰۰ تشکل دانشجویی یکی از دانشگاه‌های برتر است

علی محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز دانشجو در جمع نماینده تشکل های دانشجویی گفت: دانشگاه فرهنگیان در حوزه تشکل های دانشجویی یکی از دانشگاههای برتر کشور به حساب می آید.

عضو هیات رییسه دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: وجود ۸۵۰ کانون فرهنگی ، ۳۲۵ انجمن علمی ،۲۵۰ نشریه و۳۴ تشکل سیاسی در کنار ظرفیت تشکل ارزشی وانقلابی بسیج دانشجویی ظرفیت بسیار مهمی است که رسالت تربیت محوری دانشگاه فرهنگیان را برای تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی فراهم می کند.

محمدی ادامه داد علیرغم توجهات صورت گرفت و رشد کمی و کیفی تشکل های دانشجویی در این دانشگاه تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن اشاره به موفقیت های کسب شده توسط دانشجو معلمان دربرنامه های کشوری وزارت علوم مانند جشنواره ملی قرآن و عترت و جشنواره های رویش و تیتر گفت: این موفقیت ها را مدیون همراهی و مشارکت تشکل های دانشجویی دانشگاه که حلقه اتصال بین دانشجویان و مسیولین فرهنگی واجتماعی هستند می دانیم.

وی در پایان افزود: راهبرد اصلی ما نگاه عدالت محور به تشکل های دانشجویی بوده و تلاش می کنیم با حمایت مادی و معنوی از تشکل ها هدف پوشش حداکثری دانشجویان در برنامه های فرهنگی واجتماعی را محقق کنیم و برای رسیدن به این هدف مهم طی دو سال گذشته از فضای مجازی به نحو شایسته ای استفاده کرده ایم.

لازم به ذکر است در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان که با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه برگزار شد نماینده تشکل های دانشجویی به صورت حضوری و مجازی به بیان دید گاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار