ضرورت ارتقاء کیفیت و غنی‌سازی تولیدات محتواهای آموزشی در آموزش مجازی

ورامین (پانا)‌ - معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ورامین با اشاره به اهمیت دوره پیش دبستانی بر ارتقا کیفیت و غنی‌سازی تولیدات محتواهای آموزشی مربوط به این دوره در زمان آموزش غیرحضوری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ارتقاء کیفیت و غنی‌سازی تولیدات محتواهای آموزشی در آموزش مجازی

محمدرضا لاری، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ورامین در خصوص اهمیت تولید محتواهای آموزشی گفت: جذابیت عامل مهم و موثری بر ضریب نفوذ اثر بر نوآموزان است که باید در تولیدات محتواهای آموزشی به آن توجه ویژه شود.

فرشته جمال، کارشناس ارزیابی مراکز پیش‌دبستانی در تصریح این خبر گفت: اداره کل شهرستان‌های استان تهران محوریت تولیدات محتواهای آموزشی را بر ۱۱ هدف متمرکز کرده است که محور فعالیت‌های قطب یک تاکید بر سه هدف، پرورش مهارت‌های جسمی، حرکتی، پرورش ذوق هنری و زیبایی شناسی، آشنایی با محیط زیست، علاقه و انس با طبیعت است و بر این اساس کلیپ‌های آموزشی توسط تیم مربیان تولید محتوای قطب یک، تهیه و به اداره کل ارسال شده که پس از بررسی‌های نهایی در کانال شاد برای نوآموزان بارگذاری خواهد شد. در این تولیدات سعی بر آن شده است ۱۵ محور ارزیابی وزارت آموزش و پرورش پایه‌ فعالیت‌ها قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ورامین به عنوان مسئول قطب یک، مشتمل بر مناطق قرچک، پیشوا، پاکدشت و جوادآباد معرفی شده است، گفت: تولیدات محتواهای آموزشی در قطب‌های پنج‌گانه شهرستانهای استان تهران استانداردهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش مرتبط است، بنابراین کلیپ‌هایی که بتوانند این استانداردها را کسب کنند و توسط اداره کل در شاد بارگذاری شوند از پشتوانه علمی بسیار مناسبی برخوردار خواهند بود.

وی در ادامه بیان کرد: هدف از استانداردسازی محتواهای آموزشی گسترش عدالت آموزشی و اعتباربخشی به آنها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار