معلم فرهیخته ورامینی موفق به کسب جایزه از جشنواره معلمان مولف کشوری شد

ورامین (پانا) - معلم آموزش و پرورش ورامین با ارائه 15 عنوان کتب تالیفی موفق به کسب جایزه نخستین جشنواره معلمان مولف از بین 2500 اثر از معلمین مولف شاغل و بازنشسته سراسر کشور شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
معلم فرهیخته ورامینی موفق به کسب جایزه از جشنواره معلمان مولف کشوری شد

عبیداله جرجانی هم اکنون در هنرستان امام خمینی (ره) ورامین مشغول به تدریس دروس مهارتی بوده و مدرس دروس تخصصی معماری و عمران دانشگاه است که دارای 65 اثر از جمله تألیف کتب مرجع مهارت‌آموزی، کتب فنی و تخصصی، کتب کمک آموزشی دانشگاهی، مقالات چاپ شده در کنفرانس‌های سراسری (کشوری) و بین المللی و ژورنال‌های ISI و ISC و.....است. همچنین 8 عنوان از کتب تألیفی ارائه شده توسط وی در سرفصل‌های استانداردهای آموزشی: مهارت‌آموزی در حوزه صنعت ساختمان، معماری، شهرسازی، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی، اتوکد و... توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وزارت کار به‌عنوان کتب مرجع اعلام شده است.

وی همچنین برنده جایزه از نخستین جشنواره کشوری معلمان مولف است و با ارائه تعداد 15 عنوان کتب تالیفی موفق به دریافت تعداد 17 تقدیرنامه از بین 2500 اثر معلمین مولف شاغل و بازنشسته سراسر کشور شده است.

گفتنی است موارد فوق با ارزیابی تیم داوری اولین جشنواره کشوری معلمان مولف درسال 1400 اعلام شده و جایزه آن توسط برگزارکنندگان این جشنواره کشوری به عبیداله جرجانی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار