قدردانی چمران از حضور رئیس‌جمهوری در محله هرندی

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با تشکر از اقدام آیت‌الله رئیسی در بازدید سرزده از محله شهید هرندی گفت امید است با این اقدام برنامه‌هایی که برای اصلاح این منطقه و محله تدوین می‌شود، هر چه سریعتر اجرایی شود.

کد مطلب: ۱۲۳۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی چمران از حضور رئیس‌جمهوری در محله هرندی

مهدی چمران در بیست و نهمین جلسه شورا با اشاره به بازدید سرزده آیت الله رئیسی ریاست‌جمهوری از محله شهید هرندی، گفت: در ابتدا لازم است خاطرنشان کنم که اینجا محله شهید هرندی است و برخی به اشتباه محله هرندی می‌گویند. شهید هرندی از شهیدان بزرگوار قبل از انقلاب است که همه او را می شناسیم.

وی ادامه داد: از آقای رئیس‌جمهور تشکر می‌کنیم که در اقدامی بی‌سابقه به صورت سر زده از یک محله شهر بازدید کردند. سابقه نداشته یک رئیس جمهور از محلات پایتخت سرزده بازدید کند. امیدواریم در این محله که گفته می‌شود خطرآفرین است با این حضور راحت، دوستانه، صمیمانه و دلسوزانه اقدامات مورد نیاز آنجا تامین شود.

چمران افزود: امیدواریم با این اقدام برنامه‌هایی که تدوین می‌شود برای اصلاح این منطقه و محله هر چه سریعتر اجرایی شود.

گفتنی است، رضا هرندی روز عملیات ترور حسنعلی منصور پشتیبان محمد بخارایی بود و توانست پس از پایان عملیات از صحنه بیرون آید، ولی وقتی که می‌خواست وسایلش را از خانه بردارد و به اتفاق مرتضی نیک نژاد زندگی مخفی را آغاز کند، دستگیر شد. وی در سحرگاه ۲۶ خرداد ۱۳۴۴ تیرباران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار