یک فوتی و ۲۱ بستری جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت طی شبانه‌روز گذشته، یک فوتی و ۲۱ بستری جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان به ثبت رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
یک فوتی و ۲۱ بستری جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به وضعیت و آمار کرونایی در استان اردبیل، گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۲۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری به ۱۵۲ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت خوشبختانه ۴۰ بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و ۵۷ بیمار نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: ۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متاسفانه ۱ بیمار کرونایی نیز در شبانه‌روز گذشته فوت کرده است.

حبیب زاده بیان کرد: در عین حال یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۱۴ دُوز واکسن در استان اردبیل به مراجعان تزریق شده است که ۱۵ هزار و ۸۲۸ نفر، از واجدان شرایطِ دوز سوم واکسن بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکیِ استان با هشدار درباره احتمال گسترشِ دوباره شیوع کرونا در استان از همه شهروندان خواست استفاده از ماسک و تزریق هر دو دُز واکسن کرونا را جدی بگیرند.

براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های مشگین شهر و نیر در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار