جلسه توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی شهرستان قدس

شهر قدس (پانا) - جلسه توانمند‌سازی معاونین و مربیان پرورشی شهرستان قدس با حضور مدیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قدس در سالن اجتماعات شهید دهنو برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی شهرستان قدس

وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در این جلسه ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران و معاونین و مربیان پرورشی درباره جایگاه پرورشی در آموزش و پرورش گفت: تربیت باید در اولویت باشد و دانش آموزان باید در تراز قرآنی تربیت شوند، از این رو باید به رویکرد قرآنی تربیت در مدارس پرداخته شود و نسبت به توسعه فرهنگ نماز وبالا بردن مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در نماز جماعت مدرسه تلاش شود .

او افزود: همچنین ترویج بینش امام‌خمینی، رهبر و فرهنگ ایثار و شهادت، تفکر بسیجی، فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین دانش آموزان و تقویت احساس مسؤلیت پذیری و استفاده از ظرفیت مساجد و کانون فرهنگی، تربیتی شهرستان قدس و همچنین کیفیت بخشی به برنامه‌های صبحگاهی بعد از بازگشایی مدارس باید مورد توجه معاونین و مربیان و پرورشی در مدارس قرار گیرد.

مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ضمن تبین چارچوب‌های کار پرورشی در مدارس، از معاونین ومربیان و پرورشی خواست تا اخبار مهم دارای ارزش خبری، مدارس خود را از طریق خبرنگاران دانش‌آموزی برای انتشار و انعکاس در خبرگزاری پانا قرار دهند تا همگان در جریان فعالیتها و کارهای نجام گرفته در حوزه پرورشی و تربیتی و قرار بگیرند.

در ادامه جلسه، سید‌مهدی صفوی، کارشناس مسئول واحد قرآن، عترت و نماز، زهرا زراعت کار، کارشناس مسئول واحد فرهنگی و هنری، محمود محمدی کارشناس اردوها و فوق برنامه ها و درباره‌ فعالیت‌ها و انتظارات واحدهای مربوطه برای معاونین و مربیان توضیح داده و پاسخ سوالات همکاران را در حوزه مسیولیتی خود دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار