کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در شاخص‌های عملکردی دستگاه‌های اجرایی

تهران (پانا) - معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران موفق به کسب رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی سال 1399 شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در شاخص‌های عملکردی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عربعلی زینالی گفت: معاونت سوادآموزی با همکاری و هماهنگی ادارات، روسا، کارشناسان و همت بلند و تلاش مناطق به این مهم دست یافته و با کسب 99.9 امتیاز از سقف ۱۰۰ امتیاز در شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر شناخته شد.

وی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، هر ساله توسط سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام می‌شود و نتایج آن ضمن ارائه به مراجع ذیربط از جمله ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در جشنواره‌ای به نام شهید رجایی ارائه می‌شود.

دبیر کمیته بهبود کیفیت سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر هماهنگی، همکاری و تعامل بیش از پیش همکاران در تعالی و ارتقاء سلامت اجتماعی و حذف بی‌سوادی در جامعه، تصریح کرد: در ارزیابی دستگاه‌ها، شاخص‌های عمومی نیز به طور فراگیر طی بخشنامه‌ای هر ساله از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب ۷ محور، اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره‌وری، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد؛ به دستگاه‌های اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی ابلاغ می‌شود.

عضو شورای پشتیبانی سوادآموزی استان، بهره‌گیری از اطلاعات و آمار، داشتن برنامه و برنامه‌ریزی مناسب، هدفمندی سیاست‌ها، طرح‌ها، نظارت مستمر بر فرآیندها، تعامل و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی، کار شبانه‌روزی، روحیه جهادی و بسیجی را از جمله عوامل موفقیت معاونت سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران در این عرصه دانست.

وی ضمن تقدیر از زحمات همه همکاران در مجموعه معاونت سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران، استمرار حرکت موفق حوزه سوادآموزی را در همه عرصه‌ها به خصوص در ریشه‌کنی بی‌سوادی که حرکتی مقدس و منشاء خیر و برکت است را بر همگان لازم برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار