فعالیت‌های پرورشی راه ارتقا سبک زندگی دانش‌آموزان است

جوادآباد(پانا)- جلسه کمیته کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی با حضور سرگروه این کمیته و معاون پرورشی و کارشناسان حوزه پرورشی در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های پرورشی راه ارتقا سبک زندگی دانش‌آموزان است

جلسه کمیته کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی اداره آموزش و پرورش جواد‌آباد با حضور نغمه خسروی معاون پرورشی، پری کچویی سرگروه کمیته کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی، کاظم امیری کارشناس فرهنگی و هنری، محبوبه جمال کارشناس قرآن و عترت، ملیحه خواری کارشناس سازمان دانش‌آموزی و سعید شهرابی کارشناس سلامت در سالن شهید سلیمانی اداره برگزار شد.

نغمه خسروی معاون پرورشی در این جلسه ضمن تشکر از همکاری و همیاری تیم خوب و فعال پرورشی منطقه، به نکات مهمی چون توجه به تربیت دانش‌آموزان در زیست بوم جدید، تاکید بر اهمیت دادن به طرح نماد و طرح شهاب در مدارس و آسیب‌شناسی تهدید‌ها در فضای مجازی اشاره کرد.

پری کچویی سرگروه کمیته کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی نیز در این زمینه گفت: این کمیته از سال 1394 جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های پرورشی تشکیل شده و تمام حوزه‌های پرورشی را شامل می‌شود.این کمیته باید در تمام مدارس با اعضای مشخص شده تشکیل شده تا بر پرورش دانش‌آموزان نظارت کند.

کچویی در ادامه ضمن تاکید بر نظارت بر فعالیت‌های پرورشی مدارس بیان کرد: هدف از اینگونه فعالیت‌ها، آشنا کردن دانش‌آموزان با انتخاب بهترین و روشن‌ترین راه برای زندگی در حال و آینده است.

سرگروه این کمیته اشاره‌‌ای هم به برنامه یکشنبه‌های تربیتی کرد و ادامه داد: هدف از این برنامه، ارتقا سبک و سیره زندگی دانش‌آموزان با الگوگیری از ائمه معصومین و بزرگان دین است.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار