در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

اعتراض کارگردان مستند «چشم ایرانی» به سانسور بخش‌هایی از فیلمش توسط شبکه سه

ساسان فلاح‌فر: این اولین باری نیست که چنین بلایی بر سر فیلم‌های من در تلویزیون می‌آورند/ مردم در حال دور شدن از تلویزیون هستند

تهران (پانا) - ساسان فلاح‌فر کارگردان فیلم مستند «چشم ایرانی» که یکشنبه شب ۳۰ ابان ماه از شبکه سوم پخش شد، نسبت به حذف برخی سکانس‌ها و دستکاری برخی دیگر از صحنه‌های فیلمش واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض کارگردان مستند «چشم ایرانی» به سانسور بخش‌هایی از فیلمش توسط شبکه سه

ساسان فلاح‌فر کارگردان فیلم مستند «چشم ایرانی» که بخشی از زندگی حسن قائدی عکاس جنگ را در سوریه روایت می‌کند و اولین جایزه ویژه سرباز وطن یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت از آن خود کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره پخش ناقص این مستند از شبکه سه سیما، گفت: متاسفانه شبکه سوم سیما بدون هماهنگی با من، اقدام به حذف برخی سکانس‌ها و اسلوموشن کردن برخی صحنه‌ها کرده است! این اولین باری نیست که چنین بلایی بر سر فیلم‌های من می‌آورند.

وی گفت: دو سه ماه پیش بود که در زمان پخش مستند خاطرات بادیه که خیلی زحمت برایش کشیده شده بود و بهترین مستند دوره قبل جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد، چنین بلایی سرش آمد.

فلاح‌فر با بیان اینکه یک عذرخواهی، نهایت کاری است که از سوی صداوسیما صورت می‌گیرد، تصریح کرد: متاسفانه آبروی از دست رفته فیلمساز در این مورد برای کسی ارزش و اهمیت ندارد. حال متوجه می‌شویم که چرا مردم در حال دور شدن از تلویزیون هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار