پدر عصبانی، همسر و دو دخترش را به آتش کشید

تهران (پانا)- 15 آبان امسال اتفاق بسیار تلخی در قادرآباد از توابع استان فارس رخ داد و در پی این اتفاق دو فرزند و مادر بر اثر خشونت و عدم تعادل روحی همسر(پدر خانواده) دچار آتش سوزی شدیدی شدند که متاسفانه تا به امروز یک نفر از فرزندان و مادرشان به دلیل سوختگی شدید جان خود را از دست داده‌اند!

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پدر عصبانی، همسر و دو دخترش را به آتش کشید

سمیه اندام یکی از خواهران فاطمه ( مادر دو فرزند) درباره این حادثه و جزئیات آن می‌گوید: خواهرم فاطمه 29 ساله دو دارای دو فرزند ( یکتا 9 ساله و هلما دو ساله) بود که با همسرش در قادر آباد مرودشت از توابع استان فارس زندگی می‌کردند.
متاسفانه همسر خواهرم از همان ابتدای زندگی با خواهرم بداخلاقی می‌کرد و بارها آنها را مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار می‌داد به طوری که بارها خواهرم به این مسئله اعتراض داشت اما همسرش به هیچ وجه اخلاق خود را تغییر نمی‌داد.
کار همسر خواهرم در ابتدا آرماتوربندی ساختمان بود و درآمد خوبی هم از این کار کسب می‌کرد اما هیچ وقت درآمد خود را صرف زندگی خواهرم و بچه‌هایش نمی‌کرد و همیشه آنها در فقر و تنگدستی بودند.
روز 15 آبان ماه روز بسیار سختی برای ما بود به طوی که همسر خواهرم در اقدامی عجیب و ناباورانه با 3 بطری بنزین وارد خانه می‌شود و در یک فاصله کوتاه 3 بطری بنزین را روی خواهر و بچه‌های او می‌ریزد و در ادامه نیز کبریت را کشیده.
سمیه در حالی که گریه امانش را نمی‌داد، حرف خود را اینگونه ادامه داد که بعد از این حادثه هر 3 نفر را به بیمارستان امیرالمومنین منتقل کردیم اما خواهرم به دلیل 75 درصد سوختگی و یکتا نیر به دلیل 75 درصد سوختگی در یک فاصله کوتاه جان خود را از دست دادند و هلما نیز با شرایط نامناسب در بیمارستان است و مشخص نیست که زنده خواهد ماند یا ...
در رابطه با شوهر خواهرم که باید او را وحشی دانست نیز باید بگویم که در حال حاضر بازداشت شده و در زندان است اما انتظاری که ما از قوه قضایئه داریم رسیدگی به جنایت وارد شده و اشد مجازات برای این فرد که امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.
همچنین الهام رفیعی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین ساکن شیراز در ارتباط با حادثه رخ داده در قادر آباد مرودشت می‌گوید: روز 16 آبان ماه یکی روز پس از حادثه اشاره شده از طریق گزارش مردمی مطلع این اتفاق شدیم و پس از آن سریعاً به بیمارستان امیرالمونین شهرک صدرا رفتیم و متاسفانه مادر و دو فرزندش هلما 2 ساله و یکتا 9 ساله شرایط خوبی را نداشتند.


در همان ساعات اولیه با مادر که به سختی صحبت می‌کرد همکلام شدیم به طوری که مادر به دلیل میزان سوختگی اصلاً شرایط خوبی را نداشت و تا زیر گردنش سوخته بود و تنها قسمت صورت مادر سالم بود.
مادر آی سی یو یک و دو فرزندش در بخش آی سی یو دو تحت مراقبت بودند اما هر سه وضعیت نامناسبی را داشتند.
مادر این دو کودک در همان لحظات با سختی به من گفت که شوهرم مرا و بچه‌هایم را با بنزین سوزاند و وقتی علت را جویا شدم گفت به دلیل نزاع و درگیرهای خانوادگی این کار را کرده بود.
پس از آن روز مرتباً بازدیدهای را داشتم ولی در تاریخ 22 آبان مادر به دلیل میزان سوختگی جان خود را از دست داد و شب گذشته نیز دخترش یکتا 9 ساله به دلیل همین مسئله( سوختگی شدید) جان خود را ازدست داد.
هم اکنون نیز هلما دو ساله در بیمارستان در بخش آی سی یو بستری است و تحت عمل جراحی نیز قرار گرفته است و همچنان منتظر وضعیت این دختر هستیم اما با اعلام پزشکان احتمال دارد در صورتی که پیوند پوست پا جواب ندهد احتمال قطع پا وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار