اجرای هوشمندانه طرح جهش مسکن در استان قزوین

قزوین(پانا)- استاندار قزوین گفت با اجرای هوشمندانه طرح جهش مسکن در قزوین میتوانیم در این اقدام ملی،شاخص باشیم.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای هوشمندانه طرح جهش مسکن در استان قزوین

محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای تامین مسکن استان با اشاره به ظرفیت استان قزوین در ساخت مسکن اظهار کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما با توجه به ظرفیت بالایی که در استان وجود دارد می توانیم اهداف مهمتری را دنبال کنیم.

استاندار قزوین افزود: بخشی از سهمیه را می توانیم به دستگاه ها اختصاص دهیم تا هزینه خدمات جبران شود و از مدیران استان انتظار داریم شورای مسکن را بسیار جدی بگیرند.

اعلایی گفت: مسکن در اقتصاد تاثیر بسزایی دارد و صنعت های مختلفی را رونق می دهد،اعتماد فردی و اجتماعی را تقویت می کند، لذا اگر طراحی ساخت و ساز به درستی صورت بگیرد از تورم جلوگیری می شود و موتور محرکه توسعه خواهد بود.

اعلایی افزود: فقط سخت کوشی عامل موفقیت نیست بلکه گاهی هوشمندی اولویت دارد و ما در مسکن باید نگاه هوشمندانه داشته باشیم و از روش های بهتر استفاده کنیم و با دادن زمین و تهاتر به عنوان آورده، هزینه ساخت را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های موجود در حوزه ساخت مسکن می توان منابع مالی را تامین نمود و تسهیلات دریافت نکرد،اما باید اراده جمعی این باشد که در اجرای طرح جهش مسکن در کشور اولین استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار