تجلیل از افتخا‌رآفرینان بهارستانی جشنواره نوجوان خوارزمی

بهارستان یک(پانا)- با حضور رییس اداره دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از برگزیدگان برتر کشوری ناحیه یک و دو بهارستان منتخب هفتمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی، در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از افتخا‌رآفرینان بهارستانی جشنواره نوجوان خوارزمی

این مراسم، با حضور محمدرضا احمدوند رییس و رضا سلطانی کارشناس مسئول اداره دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مصطفی کلانتری مدیر، ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه و کارشناسان ناحیه یک بهارستان، داریوش عبدی سرپرست، فرامرز پاکروان معاون آموزش و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و دانش‌آموزان برگزیده، در سالن اجتماعات فرهنگ ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

احمدوند رییس اداره دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن عرض تبریک به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموز، اظهار کرد: با آرزوی موفقیت برای شما افتخارآفرینان، امید است تا نتایج تمام این زحماتی که می‌کشید، به نظام مقدس جمهوری اسلامی بازگردد و انشالله بتوانیم در آبادی کشور از توانمندی‌های شما بهره ببریم.

او با اشاره به مهاجرت برخی افراد که می‌توانستند افتخارهای بزرگی برای کشور کسب کنند، گفت: قابل تاسف است ک نخبه‌هایمان بعد از ورود به دانشگاه‌های خوب کشوری، و اتمام دوران تخصصشان، آنها را از دست می‌دهیم و با از دست دادن این افراد، آسیب بزرگی به کشور وارد می‌شود؛ زیرا آنها افرادی هستند که کشور ایران برایشان سرمایه‌گذاری کرده است و نیازمند دریافت نتایج خوب در همین مرز و بوم است.

کلانتری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته همکاران برای کسب این موفقیت در شهرستان، گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی چندین موضوع متفاوت دارد و هر یک از دانش‌آموزان شهرستان بهارستان در موضوعات این جشنواره استعداد دارند و ما باید با استفاده از توانمندی و استعدادهای این آینده‌سازان، شاهد افتخارآفرینی آنها برای شهرستان و کشور باشیم و همگی از این استعدادهای شگرف آینده‌سازانمان بهره ببریم.

همچنین لازم به ذکر است در این مراسم از دانش‌آموز امیرعلی شیرازی از ناحیه یک بهارستان که رتبه کشوری را در بخش ادبیات جشنواره خوارزمی را کسب کرده است، تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار