برگزاری دوره آموزشی برای خبرنگاران پانا در بهارستان یک

بهارستان یک (پانا) - دوره آموزشی خبرنگاران پانا با حضور دانش‌‌‌آموزان علاقه‌مندبه رشته خبرنگاری، درسالن درهم پور آموزش‌ و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی برای خبرنگاران پانا در بهارستان یک

طالب‌ نیاروشن، مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در این دوره آموزشی، گفت: اگرچه ورود به حوزه خبرنگاری، کاری بسیار آسان است؛ اما رفته رفته این مسئولیت دشوار و سخت می‌شود و خبرنگار خوب با داشتن علاقه و پشتکار فراوان می‌تواند تمام سختی‌ها را پشت سر بگذارد و به درجات عالی نائل شود.

همچنین رضا نیکجوی، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش بهارستان یک، در سخنانی به آموزش‌های مربوطه پرداخت و به ارائه خبر صحیح اشاره و یکی از وظایف اصلی خبرنگار دانست.

در این دوره از آموزش‌های خبرنویسی، نیکجوی کارشناس دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و مهدیه درختی خبرنگار پانا بهارستان، هدایت و آموزش بخشی از محتوای خبرنگاری دانش‌آموزی را بر عهده داشتند.

علی طالب‌نیا روشن، کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی، رضا نیکجوی کارشناس روابط عمومی، عطایی کارشناس سازمان دانش‌آموزی و ولی‌پور رابط پانا بهارستان یک، در این دوره‌های آموزشی که در سالن شهید درهم‌پور این منطقه برگزار شد، حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار