شهرستان بهارستان از انگیزه ورزشی زیادی برخوردار است

بهارستان یک (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل شهرستان‌های استان تهران در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان بهارستانی، بهارستان را شهرستانی با انگیزه در حوزه ورزش دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان بهارستان از انگیزه ورزشی زیادی برخوردار است

الهه حسن‌پور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه مراسم تجلیل از افتخارآفرینان حوزه تربیت‌بدنی بهارستان یک در گفت‌ و گو با پانا اظهار کرد: شهرستان بهارستان از انگیزه ورزشی خیلی قوی‌ میان دانش‌آموزان، برخوردار است.

وی ادامه داد: بزرگترین دغدغه تمام مسئولان، ارتقاء جایگاه تربیت‌بدنی، از لحاظ نیروی‌انسانی، فضاها و اماکن ورزشی و برنامه‌ریزی برای مدال آورندگان است و این بسیار خوشحال‌کننده است که همگان در تلاش هستیم تا بتوانیم جایگاه تربیت‌بدنی را در بالاترین سطح خود قرار دهیم.

همچنین حسن‌پور در شورای تربیت‌بدنی این ناحیه، ضمن اشاره به بازگشایی حضوری مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: پس از واکسیناسیون کامل فرهنگیان و دانش‌آموزان و بازگشایی حضوری کامل تمام مدارس، نیاز است تا برای سالن‌های ورزشی منطقه چاره بیندیشیم و آن‌ها را تامین و بازسازی کنیم تا دانش‌آموزان بتوانند با خیالی آسوده، به ورزش‌های مختلف بپردازند و افتخارآفرین شوند.

وی افزود: به امید خدا با برنامه‌ریزی‌ها و تصمیماتی که امروز در شورای تربیت‌بدنی و سلامت اتخاذ شد، سرانه ورزش دانش‌آموزی را بتوانیم بالاتر ببریم و شاهد افتخارات بیشتری در سطح منطقه باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار