رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس، شرط حضور دانش‌آموزان

جواد آباد (پانا) - همزمان با بازگشایی مدارس، مدیر شبکه بهداشت روستای محمدآباد جوادآباد، از آموزشگاه هانیه سماعی بازدید کرد و نکات مهم بهداشتی را به دانش‌آموزان گوشزد کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس، شرط حضور دانش‌آموزان

رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است و در هر زمینه‌ای عامل تعیین کننده‌ای دارد از جمله بیماری کرونا که امروزه دغدغه مردمان جهان است و ما باید در انجام آن همکاری کنیم تا شیوع پیدا نکند.

محمد سیفی، مدیر شبکه بهداشت روستای محمد‌آباد که برای یادآوری رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارزیابی سلامت دانش‌آموزان به آموزشگاه هانیه سماعی رفته بود در گفت و گو با پانا بیان کرد: دانش‌آموزان باید در مدارس از دست دادن و روبوسی کردن و هرگونه ارتباطات فیزیکی خودداری کنند.

سیفی در ادامه گفت: همه دانش‌آموزان باید از وسایل شخصی خود استفاده کرده و هنگام عطسه و سرفه از دستمال استفاده کنند. همچنین مدرسه باید وسایلی که مورد استفاده دانش‌‌آموزان قرار می‌گیرد را مرتب ضدعفونی کند.

مدیر شبکه بهداشت ادامه داد: فاصله‌ها بین دانش‌آموزان باید رعایت شود و این امری ضروری است. دانش‌آموزان باید در هر مرحله و به صورت مرتب دست‌های خود را ضدعفونی کنند و از به همراه داشتن موبایل، وسایل الکترونیکی و غیرضروری به ویژه توسط دانش‌آموزان ممانعت شود و‌ در پایان باید در هر صورت از ماسک استفاده شود.


خبرنگار دانش آموز: فاطمه علیقاضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار