میرجعفریان: نقشه راه توسعه فعالیت‌های عمرانی ترسیم شود

اردبیل (پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت در راستای نیازسنجی پروژه‌ها و ایجاد تعادل در مسایل عمرانی باید با جدیت تلاش و برای فعالیت‌های عمرانی نقشه راه ترسیم شود.

کد مطلب: ۱۲۳۰۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
میرجعفریان: نقشه راه توسعه فعالیت‌های عمرانی ترسیم شود

به گزارش استانداری اردبیل، سید کمال الدین میرجعفریان، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه شورای فنی استان اظهار کرد: باید اولویت‌های اصلی برای توسعه و رونق عمرانی مشخص و کمیته‌های تخصصی قبل از برگزاری شورای فنی برگزار شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه با وضعیت کم آبی در کشور، شهر اردبیل با ۶۰میلیون متر مکعب آب مواجه است، افزود: منابع موجود جهت تامین آب مورد نیاز در منطقه شناسایی و با افق حداقل ۲۵ ساله با استفاده از نظریه کارشناسان مطالعه شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: لازم است برای احداث تصفیه خانه‌های محلی فاضلاب استان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت شود و نیز با اطلاع رسانی شفاف جهت تامین منابع آبی صنایع با بازچرخانی فاضلاب اقدام شود و همچنین مالکان صنایع می‌توانند با هزینه کمتر آب مورد نیاز خود را از این طریق تامین کنند.

میرجعفریان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در کارگروه‌های ایجاد انحصار برای مصالح ساختمانی از دستور کار سازمان نظام مهندسی خارج شود و مصالح استاندارد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

وی افزود: مصالح ساختمانی باید با کیفیت عالی و استاندارد و با هزینه کمتر در اختیار سازندگان قرار گیرد و بین تولیدکنندگان رقابت سالم ایجاد شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل با تاکید بر ارزیابی کارخانه‌های آسفالت، ادامه داد: کارخانه‌های آسفالت، شن و ماسه و تولید بتن با نظارت بیشتر و طبق تایید اداره کل استاندارد بررسی شوند.

در این جلسه در رابطه با مسایل پیمانکاران، راه‌های اصلی و فرعی، آب و فاضلاب، شبکه‌های آبیاری پایاب‌ها، تامین آب شرب شهرستان‌ها، مصالح ساختمانی، نوسازی مدارس و پروژه‌های شهرداری بحث و بررسی و جهت تعیین تکلیف برخی پروژه‌ها برای جلسات آتی تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار