معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه الگوهای برتر بیان کرد:

جشنواره الگوهای برتر تدریس ویژه آموزش‌دهندگان شهر تهران برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام این خبر، هدف جشنواره را تقویت فرآیند آموزشی، بهبود و ارتقاء دانش شغلی و تخصصی آموزش‌دهندگان و فراهم آوردن زمینه تعامل، تبادل، تجربه و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای آموزش‌دهندگان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره الگوهای برتر تدریس ویژه آموزش‌دهندگان شهر تهران برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ جشنواره الگوهای برتر تدریس به صورت غیرحضوری در میان آموزش دهندگان مناطق 19 گانه تهران برگزار می شود.
میررضا شفیع پور؛ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این جشنواره در راستای تقویت فرآیند آموزشی، بهبود و ارتقاء دانش شغلی و تخصصی آموزش دهندگان و فراهم آوردن زمینه تعامل، تبادل، تجربه و ارتقای صلاحیت های حرفه ای آموزش دهندگان برگزار می‌شود.
شفیع پور گفت: شیوه نامه این جشنواره به همراه پوستر طراحی شده در مهرماه به مناطق ارسال شد تا مطابق با شیوه نامه در سطح مناطق اجرا شود. مسئولین سوادآموزی مناطق موظفند محتواهای برگزیده شده را تا مورخ 1400/09/10 به اداره کل ارسال کنند تا ضمن انتخاب نفرات برتر و معرفی آنان به سازمان نهضت سوادآموزی، محتواهای برتر در گروه آموزش‌دهندگان به منظور تعامل و بهره برداری و انتقال تجارب به اشتراک گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار