در مراسم بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی عنوان شد:

تمرین اجتماع‌پذیری، مشارکت و مسئولیت‌پذیری، باید از مدرسه آغاز شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران؛ انتخابات شوراهای دانش‌آموزی را عامل موثری در نقش‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تمرین اجتماع‌پذیری، مشارکت و مسئولیت‌پذیری، باید از مدرسه آغاز شود

مراسم نمادین انتخابات شوراهای دانش آموزی صبح امروز با حضور مسئولین آموزش و پرورش در دبیرستان شاهد تهذیب منطقه ۲ تهران برگزار شد.

این مراسم با خیر مقدم و ارائه گزارشی درباره چگونگی برگزاری انتخابات از سوی مدیر دبیرستان آغاز شد و در ادامه محسن طالبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات های دانش آموزی گفت: انتخابات امسال با شعار «شوراهای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی» در حال برگزاری است.

وی افزود: تمرین اجتماع پذیری، مشارکت‌پذیری، مسئولیت‌پذیری و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی افراد در جامعه باید از مدرسه آغاز شود و شورای دانش آموزی بستر مناسبی برای این امر است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در ادامه یادآور شد: امام راحل همواره تاکید زیادی بر توانمندی جوانان و دانش آموزان داشتند، بنابراین باید تلاش کنیم تا در گام دوم انقلاب اسلامی؛ توانمندی انتخاب را در دانش آموزان نهادینه کنیم تا در جامعه به اقتضای شرایط از آن استفاده شود.

در ادامه این مراسم جمعی از دانش آموزان حاضر در مراسم آراء خود را به صندوق های رای انداخته و این انتخابات به صورت سراسری در مدارس کشور آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار