مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ :

دانش‌آموزان، امیدان آینده امت اسلام و پیشتازان و پیشگامان گام دوم انقلاب هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در آئین نواختن زنگ «ایثار و مقاومت» و گرامیداشت یاد شهدا، دانش‌آموزان و آینده‌سازان میهن اسلامی را امیدان آینده امت اسلام و پیشتازان و پیشگامان گام دوم انقلاب خطاب کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، امیدان آینده امت اسلام و پیشتازان و پیشگامان گام دوم انقلاب هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران، آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با مدارس سراسر کشور در دبستان شاهد امام حسین(ع) با حضور تعداد منتخب از خانواده شهدا و جانبازان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش در این آیین گفت: ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در میان دانش آموزان و فرهنگیان، صیانت از میراث ارزشمند شهدای والامقام، ایثارگران و گرامیداشت چهل و یکمین سالروز نکوداشت هفته دفاع مقدس و زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانش آموزان کشور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این آیین است.

وی عنوان کرد: استمرار انقلاب متأثر از خون شهداست و به حرمت خون پاک و مطهر آنان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا ابد پابرجا و استوار خواهد ماند. بزرگ‌ترین وظیفه ما در این ایام، سه مهم است؛ حفظ و نگهداری از ارزش‌ها و تداوم راه شهیدان و وفاداری به آرمان‌های آن‌ها؛ نیز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و اطاعت محض از مقام معظم رهبری است چرا که امروزه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

در ادامه مراسم از جانباز ۵۰ درصد دوران دفاع مقدس و ۲ فرزند شهید مدافع حرم تقدیر شایسته به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار