پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان ماه

قزوین(پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش استان قزوین، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان ماه

متن پیام حسنعلی اصغری شرح زیر است:

13 آبان ماه از روزهای پرافتخار تاریخ این مرز و بوم است و این روز که به نام روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است برای همیشه در یاد و خاطر مردم ایران اسلامی به یاد خواهد ماند روزی که با رویش جوانه‌های پربار ایمان، فتوت، از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی عجین شده است.

این روز برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران را درخود به ثبت رسانده است که طی آن ملت مسلمان ایران به رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با اقتداری عزتمندانه به مبارزه با استکبار برخاستند.

ضمن تبریک این روز بزرگ، از شما عزیزان دعوت می‌کنم با درک شرایطِ کنونیِ کشور و اتحاد و یکدلی با اقشار مختلف مردم بیدار و موقعیت‌شناس، با تبعیت از رهنمود‌های روشنگرانۀ مقام معظم رهبری، سیاست‌های زیاده‌خواهان استکبار جهانی را محکوم کنید و بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایید.

امیدوارم «هفته بسیج دانش‌آموزی» که مصادف با رویش یکی از شاخه‌های پُربار و سرسبز انقلاب اسلامی است، میعادگاهی برای نکوداشت روز دانش‌آموز باشد و حماسه‌ای دیگر را برای نفی هرگونه سلطه به تصویر بکشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار